Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Om de bekende redenen gaat Coleman natuurlijk niet toegeven dat hij uit het potje heeft gesnoept. En behalve dat komt daar ook nog eens bij kijken dat hij als politieagent werkzaam was toen hij nog mr Olympia was. Een politieagent, dus een man die de wet moet handhaven, die middelen gebruikte die volgens de wet verboden zijn. Dat kan natuurlijk niet.
In 1990 werden de regels aangescherpt onder het bewind van Bush senior. Anabolen werden toen op hetzelfde hoopje gegooid als morfine en opium.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Die musclegod staat wel droog, qua massa mag het van mij wel echt meer
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Om de bekende redenen gaat Coleman natuurlijk niet toegeven dat hij uit het potje heeft gesnoept. En behalve dat komt daar ook nog eens bij kijken dat hij als politieagent werkzaam was toen hij nog mr Olympia was. Een politieagent, dus een man die de wet moet handhaven, die middelen gebruikte die volgens de wet verboden zijn. Dat kan natuurlijk niet.
In 1990 werden de regels aangescherpt onder het bewind van Bush senior. Anabolen werden toen op hetzelfde hoopje gegooid als morfine en opium.
Pro atleten mogen nooit direct zeggen dat ze gebruiken, zover ik weet staat daar gelijk een schorsing op.
Bush senior had toen al last van een of andere stoornis, rare man.
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
My supplementation is very basic. All I need is 5 grams of Creatine per day, a Multivitamin, some Fish Oil, and I’m good. Protein powder is a convenience food.
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment